lørdag den 20. august 2011

Sommeren går på hæld

Og så gik tiden jo pludselig igen, som den jo har for vane.

Men det går faktisk fint. Det skrider fremad med romanen (den nær fremtids agtige ting jeg skriver på), og jeg HAR rundet de 100 sider.

Jeg sidder stadig - rent fysisk - ved spisebordet i stuen og skriver, hvilket åbenbart er det, der skal til. Det skulle jeg have gjort noget før, men sådan er det jo altid. Man kan altid være bagklog.

Og til den roman har jeg brugt musik. Det har jeg ellers heller ikke gjort så meget i før. En meget hårdere musiktype end jeg egentlig normalt har for vane. Godt skruet op og med ørebøffer på, og så har jeg faktisk fundet en god rytme.

Jeg er lidt spændt på om "den vrede stil" så også lyser ud af romanen til den tid. :-)

Nåh, jeg tror bare at jeg vil futte over i romanen og se om der kan komme noget mere ud af den i dag.

Fortsat god aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar