torsdag den 13. december 2012

Themesong til Freaks

Nu tror jeg at jeg fandt den ... altså kendingsmelodien til den roman jeg skriver på nu; Freaks.

Jeg har ellers haft The Doors sang; "People are strange" i tankerne indtil nu, og den passer også delvis, men er for blød og jeg syntes ikke at stemningen har været helt rigtig.

Der er godt nok også mange ting ved denne sang, der ikke helt passer til - altså med hensyn til teksterne, men jeg kan godt lide stemningen i den.
Og passagen her, passer rigtigt godt til:

We paint in black and white
and you are the dirty in between
Monstrosity of nature
A virulent disease

Så smukt. :-)

Dette må være mit andet forsøg på en themesong ... måske finder jeg den helt rigtige inden romanen bliver færdig. ;-)

Under alle omstændigheder er det sjovt at lede. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar