tirsdag den 18. marts 2014

Argh!

Ja, argh! Det fremragende ord "argh!" når man skærer ansigt, får dårlig samvittighed og er lidt flov på samme tid.

I går aftes havde jeg en dialog med en ung forfatterspire, der havde været inde på min hjemmeside og kigge, og ... argh! Den er bare en kilde til dårlig samvittighed for tiden.
For det første er den ikke blevet opdateret i hundrede år. Jeg har ikke engang fået "Historier til Drenge II" lagt på bibliografien, og for det andet så opfører den sig noget underligt af og til.
Af og til når jeg selv kigger forbi den, er bagsiden helt sort. Det er vist mest når jeg browser med Internet Explorer jeg oplever det. Med Chrome er problemet der ikke.

Så det skulle jeg egentlig have kigget på. I det hele taget har den behov for den helt store overhaling, men det tager jo tiiid ... og jeg har jo slet ikke tid til den slags, når jeg nu ...

Suk ja, det er jo ikke fordi jeg er voldsomt skrivende for tiden, så jeg har tusindvis af overspringshandlinger, men ikke noget synderligt konstruktivt, så tid kan jeg vist ikke engang undskylde det med.

Men bortset fra det! Så går det faktisk fremad her i det langelandske. I et tidligere indlæg beskrev jeg jo mit stressmonster som værende meget lig Barbapapa Pjuske med Pennywise-tænder, og en af mine skrivebuddies lavede et fantastisk billede af ham forleden:
Du skal nok komme i gang igen, og så ligger han fed, lænket og tandløs for dine fødder.

Smukt. :-)

Altså helt lænket og tandløs er han ikke, men jeg er ved at drive ham tilbage til sit bur. Og somme tider lusker han endda derind, så jeg HAR rent faktisk fået skrevet lidt her på det sidste. Lidt, men det er alligevel nok til at det føles "spirende". Måske er der stadig håb for mig. :-)

Derudover så har vi (deltagerne i novelleantologien Darc Erotica) netop fået trykfilerne til godkendelse, så det betyder at det snart er tid til at få årets novellesamling i hænderne. Som jeg har sagt før, så glæder jeg mig vildt meget til at læse hvad de andre har fundet på, og da jeg skrev det til redaktøren, svarede han tilbage med at det kunne jeg roligt gøre, for de var nasty!
Nasty? Det kan kun være lovende. :-)

Freaks har der ikke været så meget action på. Jeg afventer et forsideudkast og den endelige sats til godkendelse. Jeg glæder mig meget til at se forsiden. Jeg er sikker på at den bliver fed.

Nåh, skulle jeg stoppe med overspringshandlingerne og så loppe ind i Harzens dystre skove?

Ja, god idé ... der er nogle hedenske tanker der lokker, tror jeg. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar