mandag den 31. marts 2014

Uh Yeaj! Forsideudkastet er kommet!

Så kom den endelig. Og kun efter at have trykket "Send og modtag" fjortentusinde gange siden jeg fik hans mail. ;-)

Og den er fed!

Jeg skulle lige kigge på den et par gange, for - som jeg jo havde ventet - så var den slet ikke som jeg havde forestillet mig. Grafikeres hjerner fungerer altså bare på en anden måde end forfatteres. :-)
Men da jeg havde gjort det, og forestillet mig den liggende på et bord i en boghandel eller på en messestand, så ... folk vil gribe fat i den. Det er der slet, slet ikke nogen tvivl om.

Den er victoriansk, den er gusten, tvetydig, historisk, grum, spændende, fængende og lækker i sin udformning.

Nu må jeg selvfølgelig ikke offentliggøre noget som helst endnu, men I kan da få et lille hjørne, bare som en lille teaser ... ;-)


Ja, den viser jo ikke en hujende fis, men det er jo heller ikke meningen.

Men stay tuned ... ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar