mandag den 4. august 2014

Læserreaktioner og første anmeldelse på Drifter

Halløjsa hvor tiden går, når man laver alt muligt andet end noget fornuftigt. ;-)

I den forgangne uge har jeg bare betalæst, skrevet en enkelt novelle, læst og påbegyndt en historie, som jeg endnu ikke vil løfte sløret for.
For ærligt talt ... jeg er in-between-novels. Hvilket er ret træls, for jeg har 3 styk, som jeg ikke bare har påbegyndt, men også har lavet synopsis og sceneoversigt til. Men af en eller anden årsag, er der ingen af dem, der virkelig taler til.
En skrivebuddie sagde, at det nok var fordi "Freaks" var min darling, og det har hun helt klart ret i. "Freaks" er den første bog, hvor jeg ikke har været faldet i et hul, og har hadet den og mig selv for at formaste mig til at tro, at jeg rent faktisk kan skrive noget fornuftigt. (Hvilket ellers er meget almindeligt).
Og måske fordi "Freaks" er min darling og fordi jeg var lidt småforelsket i en af personerne (Whitey) så har jeg lidt svært ved at blive fanget af en roman.
Nåh, det skal jo nok komme, men derfor kan jeg godt rende rundt og være småfrustreret alligevel.

I mellemtiden har jeg så skrevet en novelle til en novellesamling, som jeg lææænge har skrevet lidt på hist og pist, og så er jeg gået i gang med en kortroman, som tidligere har været oppe at vende, men den vil jeg ikke fortælle om endnu. Hvis den går i vasken.

Angående "Freaks", så halter det desværre noget med de "officielle" anmeldelser, men til gengæld har jeg fået nogle læservurderinger, som er virkelig dejlige at få.
De kan læses her: http://anikaeibe.dk/hjem/bibliografi/freaks/anmeldelser.html

Og så har "Drifter" sørme også fået en anmeldelse, som OGSÅ er god. Ret fantastisk, især fordi det er den første. Andre har åbenbart ikke turdet. c,")
Den kan læses her: http://anikaeibe.dk/hjem/bibliografi/drifter/anmeldelser.html

Så alt i alt en god uge alligevel. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar