onsdag den 27. april 2011

Udgivelsen for 2011 er i hus!

Jeg fik mig en behagelig overraskelse i dag, da jeg tjekkede min postkasse.

Der lå et eksemplar af "Buketten", som jeg med jævne mellemrum har gået og tænkt på siden februar.

Jeg har ikke rigtig vidst hvornår den ville komme, men nu var den der pludselig.

Desværre har jeg endnu ikke kunnet finde noget billede af den på forlagets hjemmeside: Nehms Forlag, men det kommer nok snarest muligt.

Til gengæld afholder det mig selvfølgelig ikke fra at ævle om den på min egen hjemmeside: HER og HER.

Og selvfølgelig har jeg allerede kastet mig over den. Indtil videre er jeg kun lige kommet lidt ind i Lucy Ludvigsens novelle, men den tegner rigtig godt.

Jeg skal nok smide et billede, så snart jeg kan finde et!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar