onsdag den 15. juni 2016

Så er det på med arbejdshandskerne ...

Det er aaaalt for længe siden jeg har lavet et blog-indlæg, men det eneste nytårsforsæt jeg havde var IKKE at undskylde for det, så det vil jeg lade være med.
Eller ... okay, lidt ... undskyld! :-)

Som jeg har skrevet om til bevidstløshed, har brødjobbet krævet en del af min fritid og når jeg ikke arbejdede, så var min hjerne bare en grødet udkogt masse.

Og nu skriver jeg "var" med vilje, for nu vil jeg ikke mere! (Hvis nogen af jer så meget som TÆNKER på at gå lidt tilbage og finde et lignende blogindlæg bliver I blokeret! Just sayin'! ;-))

Men nu er det anderledes for jeg har vildt lyst til at komme i gang igen. For det første har der været virkelig mange skønne anmeldelser på Er du okay, Marie? Noget der virkelig har givet mig lyst til at skrive igen, men jeg har været i tvivl om min Matthias-bog, for som jeg skrev i sidste blogindlæg, så synes jeg altså at han er lige rigeligt fokuseret på ... ehm ... selvfornøjelse. 
Men nu har jeg haft en snak med min redaktør og nu er jeg bare tændt igen. Jeg ved hvad der skal gøres nu, så det er bare om at komme i gang.

Det kan jeg så ikke lige nu for ... dam dam daaaam ... trommehvirvel, tak ....

Det glæder mig at kunne fortælle at jeg har underskrevet kontrakt med Tellerup og jeg skal i gang med redigeringen af den næste ungdomsbog, som formentlig får titlen Er du okay, Fie?

Dette er en del af en serie, men de kan sagtens læses uafhængigt af hinanden.

Jeg er SÅ glad! Ikke siden Dronning af Blod og Atalanta har jeg haft fornøjelsen af at have to udgivelser i rap hos det samme forlag, så jeg er vildt begejstret!!


Tak til Tellerup for at holde mig ud. :-)


Fie var en hård nyser at skrive. Mit hjerte blødte, ikke bare for Fie, men også de unge mennesker derude der har det samme problem som hende. Mennesker, hvis beretninger jeg har læst og enkelte som jeg har talt med. Det er hård kost.

Jeg glæder mig meget til at fortælle mere om bogen efterhånden som tiden nærmer sig!

Lige nu skal jeg have gennemgået redaktørens manuspleje og sidde og græmmes mig over alle de forkerte kommaer jeg sætter, og hygge mig med gensynet af Fie.

Back to work!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar