lørdag den 21. juli 2012

Sex scener

Åhja, det er næsten lige så slemt som det lyder. ;-)

Eller ... det er faktisk ikke så slemt at skrive dem, hvis ikke man hele tiden har i baghovedet at ens familie skal læse med. Fx er det enormt hæmmende at tænke på at min mormor også læser mine bøger. ;-)

Det værste er vel næsten at folk per automatik går ud fra at man selv står inde for det man skriver. Forstået på den måde at hvis jeg beskriver en sexscene, så er det min egen private præference, jeg beskriver. Sådan er det ikke. Må jeg sætte en tyk streg under?
Det er langt fra sådan. Ligesom jeg ikke har pædofile tendenser fordi jeg har beskrevet det i en bog.

Og skulle det være tilfældet så ville jeg og mine kollegaer være usandsynligt avancerede, når det kom til aktiviteterne inden for hjemmets fire vægge. ;-)

For nylig "battlede" et par stykker af os endda på hvem, der havde de mest usædvanlige og aparte sexscener. :-) Det var en konkurrence der var svær at afgøre, kan jeg godt afsløre.

Men her kommer min "Aparte Sex Scene Liste" (og det er kun de usædvanlige, missionærstillingerne har jeg sprunget over) i kronologisk rækkefølge.

- Voldtægt af kvinde
- Voldtægt af mand (af en kvinde fra en vampyrkult)
- Sex hvor de elskende får et tempel i hovedet.
- Sex med stedsøn
- Sex mellem halvsøskende
- Sex mellem helsøskende
- Pædofili
- Utroskab
- Mongolsex

Hey, det lyder da slet ikke så slemt, som det lyder. Jeg må have glemt noget. ;-)

Som ovenstående antyder så giver det vel sig selv at jeg hverken går ind for pædofili, incest, utroskab eller at få et tempel i hovedet. ;-)

3 kommentarer:

  1. Hold da fast og jeg har bare svært ved at skrive en scene med ganske almindelig dampende hed sex. Eller nok nærmere meget anstændig sex. ;o)

    SvarSlet
  2. Hej Louise.
    Helt enig. Det kan også være svært at skrive. Især, som sagt, når man ved at mormor kigger med. ;-)

    SvarSlet
  3. Viunderlig liste. Min egen må være kedelig og kort. Du forstår kunsten at afveksle ;o)

    SvarSlet