tirsdag den 18. august 2015

Så kom Satan endelig ...


Så kom den endelig. Min lille Satan historie ...

Og hvor er den blevet fiin altså. Jeg er stadig helt vildt benovet over at få lov til at være en del af denne serie, som vil vise danske forfatteres forhold til og opfattelse af netop Satan-skikkelsen.

Jeg har også læst de første 3 bind i serien og er derfor stadig temmelig nervøs for hvordan mit bidrag vil blive modtaget, for de første 3 har modtaget rigtigt fine lektørudtalelser og anmeldelser, så jeg håber jeg kan leve op til det.

Bøgerne kom for godt to uger siden, og den officielle udgivelsesdato var i torsdags, den 13. august.

At jeg selv har været så sløv til at fortælle om den, skyldes at jeg her i weekenden fejrede mit kobberbryllup, og det var godt nok hårdt arbejde.

Det var hyggeligt, skægt og det var dejligt at se så mange glade mennesker, men nøj, hvor er jeg glad for at det er overstået og dagligdagen kan indfinde sig igen.
Det er altså lige nervepirrende nok at holde en havefest i Danmark, især når sommeren har været temmelig kedelig.

Og hvad værre er, så har alt hvad der har haft med denne fest at gøre, bare været op ad bakke. Det er ikke mange beslutninger, som vi ikke har måttet revurdere, ændre, finde på hovsaløsninger og alternativer til. Så at festen blev så vellykket som den gjorde, og at vejrguderne var med os, må sgu skyldes god karma.
Sådan en festplanlægning med telt i haven kan godt være lidt anstrengende for et forhold, selv et længerevarende af slagsen. ;-)

Men nu har hverdagen indfundet sig igen og nu kan jeg så gå og bæve for hvad lektøren siger til min Satan bog.

Den kan købes direkte af forlaget Kandor, lige her, og koster den sølle pris af 119,- kroner.

Og hvis du vil hjælpe en fattig, kæmpende forfatter, så gå endelig ind på dit lokale bibliotek og spørg efter den fantastiske Satan-serie, som udgives i denne tid. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar