fredag den 17. oktober 2014

Selvfed ...

Det må man gerne være, bare af og til. :-)

Jeg har været nede i et skrivemæssigt hul, der har varet ... åh suk ... skræmmende længe. Jo, jeg fik skrevet et (synes jeg selv) udmærket bidrag til Kandors oplæg.
Nu hvor dagene går siden indsendelsen har jeg dog gået og overvejet om jeg mon har ramt en smule ved siden af emnet, men jeg kan nu stadig godt lide historien.
Den rummer meget godt mit billede af ondskab.

Nåh, men bortset fra Satan historien har det godt nok stået stille på skrivefronten. Jeg er påbegyndt flere romaner, men jeg mister interessen inden der er gået kort tid. Det føles ikke rigtigt.
Jeg har ikke kunnet "føle" personerne, de var ikke levende for mig, og det er altså vigtigt, hvis man skal kunne udholde personerne i så mange måneder, som det nu tager at skrive en roman.

Jeg ved så ikke hvorfor jeg ikke har tænkt på det noget før, men jeg fik øje på Stephen Kings Om at skrive på min hylde og har nu genlæst den for guderne skal vide hvilken gang, og yeaj!! Jeg har genfundet min glæde ved at skrive!!

Jeg er glad!

I går skrev jeg starten på en roman. Det er i og for sig ikke så unaturligt, det har jeg gjort flere gange, men jeg skrev hele 4.000 ord på en dag. DET er ret godt klaret.

Kryds fingre for at det holder denne gang.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar